Op 85000Km hebben we de turbo vernieuwd en nu op 105000Km is de nieuwe (ruil) alweer defect.
We hebben precies de procedure v.d. leverancier gevolgd. Olietoevoer moet volgens ons goed zijn
anders zou hij nu ook niet roken als een stoomboot. Heeft er iemand een idee waarom de turbo's
iedere keer zo snel kapot gaan. b.v.d.
P.S. De auto wordt wel stevig gebruikt voor een 3 assige trailer.
Geplaatst door Keimpen (0) PRO , lid sinds 20 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Patrol? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Patrol of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
p van g (0) PRO, 16 jaar geleden
heb je geen vloeibare pakking gebruikt wat eventueel de aan voer belemmert en hoe zit het met de afvoer van de olie kan deze goed retour.laat de motor na een zware rit even stationar draaien.
Keimpen (0) PRO, 16 jaar geleden
De motor blijkt nogal veel carterduk te veroorzaken. In overleg met de klant is besloten om de turbo weer te
vernieuwen en hij zal olieniveau beter in de gaten houden. Wel hebben we eerst ook gecontroleerd of de retourleiding (olie) vanaf de turbo wel goed doorstroomde. Dit blijkt wel goed te zijn. Dus afwachten (op risico
klant).
duikertje (0), 16 jaar geleden
Hallo,
heb je de juiste hoeveelheid olie erin?
Er is voorheen een probleem geweest met deze motor, er moet 8,2liter in met oliefilter wissel.
Is deze turbo water gekoeld?
Groetjes