👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Probleem:
- Auto start normaal, zonder problemen.
- Koude motor geen problemen.
- temperatuur rond 88 - 90 graden op snelweg
- nadat de auto warm is, voel ik hem inhouden bij stilstaan en zie de naald v/d toerenteller schokkerig, zo rond 900-800-900 toeren bewegen
- slaat soms af, en kan dan niet meteen herstarten, na 15-20 seconden en vol gas geven lukt het wel
- geen foutcodes of lampjes die branden op het dashboard
ik rij per dag 25 km heen en 25 km terug. Pas nadat de motor warm is gebeurd het dat bij laag toerental de motor soms afslaat. Meestal als ik de kopplling intrap, bij een stoplicht of ope een rotonde. Het vervelende is dat ik dan niet direct kan herstarten. Pas nadat ik het kontakt helemaal terugdraai en na 10 seconden opnieuw probeer te starten lukt het wel, maar ik moet veel gas geven....
opties uit eerdere problemcar posts zijn:
valse lucht
inlaatspruitstuk
reinigen gasklep
carterventilatie pijpje
ECU
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Temperatuur sensor kan een probleem zijn, of de lambda sonde..
Willem
Vandaag stil gestaan langs de kant van de weg, wachten op de wegenwacht (ANWB). Die constateerde vrij snel dat de brandstofpomp niet goed werkte>oorzaak een kapot releais voor de brandstofpomp. Dat is eenvoudig te vervangen, dus hoop ik dat het morgen met een nieuw onderdeel over is.
De wegenwacht heeft het releis tijdelijk buitewerking gesteld door met een draadje het relais door te verbinden (pomp is dus nu altijd aan) De jojo beweging in de toerenteller (galloperen) is echter nog steeds aanwezig.
En dan nog de vraag: wat is de oorzaak van het falen van de brandstofpomp relais?
13 jaar
opgelost: nieuw relais
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar