mijn opel astra haperde eerst als ik gelijke toeren bleef rijden bijvoorbeeld 50.
stationair liep die 7500 toeren en dat moet volgens mij 10000 zijn
toen ben ik naar een opel garage geweest en daar is hij uitgelezen en toen daar niks uitkwam hebben ze hem nog nagelopen
daar kwam uit dat ie teveel valse lucht kreeg en toen is mij verteld dat ik de egr klep moest vervangen
nu heb ik dat gedaan maar nu is het nog erger geworden
nu als je in zn vrij het gas vol intrapt komt ie niet voorbij de 25000 toeren en iedere keer dat je hem intrapt word het minder
ook schommeld zn stationaar nu tussen de 7500 en 10000 toeren
en hij valt uit zowel tijdens het rijden als stilstaand op de parkeer plaats
ze hebben ook bij de garage alle slangen van mn blok nagekeken op lekken maar dat was het niet
heeft iemand enig idee wat dit kan zijn???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
en als je optrekt komt ie ook niet vooruit in zn 2 maximaal 30 en dan haperd ie trug naar 15
Gezien de tekst , wil ik best iets zeggen , maar ik heb geen verstand van race auto s .
Maar misschien zit de katalisator wel verstopt van deze race auto.
Bij deze motoren kun je de egr-klep uitschakelen via software bij de lokale opel-dealer te krijgen, tevens een speciale pakking tussen je egr die hem afsluit.(ik neem aan dat het geen automaat is, gezien je 2e post.)
Als je de auto start en luistert bij je motor hoor je dan een zuigend geluid ergens?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar