Op 9 febr. gevraagd naar oplossingen omdat mijn 2.0 dti inhield bij 3000 toeren. Helaas wel reacties gehad van mensen met dezelfde problemen maar geen oplossingen. Via, via op een Franse site terecht gekomen en aldaar de oplossing gevonden voor dit probleem.
De luchtinlaatcollector en de daaronder aanwezige luchtinlaat kelken met smoorkleppen was geheel volgekoekt met roet en olie. Ook de EGR klepmoet het zwaar hebben gehad, toch was dit niet terug te vinden met de TECH2. verklaart wel waarom de MAF sensor te weinig lucht heeft gemeten. De motor was als het ware een zwaar astmapatient. Alles schoongemaakt en de motor loopt weer als een zonnetje.
Wie heeft dit vaker meegemaakt? Ik vind het vreemd dat 2 garages wezen naar de MAF sensor en niet naar dit probleem. Dit moet haast vaker voorkomen zal je zeggen.
Hierbij de link: http://opel-vectra.com/pages/nettoyage_c...
Met vriendelijke groeten,
Bert
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ken jij frans?
of bestaat er ook een Nederlandstalige versie.
mvg,
Hans.
Heb ik nog niet gevonden maar de foto's spreken voor zich.
Bert
19 jaar
Da`s waar.
mvg,
Hans.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar