Hoi,
Ik lees veel over de EGR klep en heb zelf ook dit proleem. Ik heb mijn Corsa nu bijna 5 jaar en 2 jaar geleden is het begonnen alle symtomen die reeds zijn beschreven. Na lang testen zijden ze bij de Opel je katalysator dus een nieuw uitlaat systeem 1100 Eurie, maar het was niet weg. Als service hebben ze toen een klep schoongemaakt en het ging 3 weken goed (achteraf dus de EGR klep). Weer terug en zelfs 3 dagen laten staan maar de monteurs merkte niets vreemds op maar gaven als tip flink hoog in toeren op de snelweg rijden.
Nu 2 jaar later nog steeds problemen ondertussen is al 2 maal de EGR klep vervangen en ben ik ongeveer 2 duizend eurie verder.
Nu willen ze een onderdeel dat verbonden is aan de EGR klep een "even simpelweg gezecht slang" vervangen koste 400 Eurie ik ben hopeloos en weet echt niet meer wat ik moet doen Help.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
inderdaad de motor wat vaker op toeren (binnen het redelijke natuurlijk) houden bied vaak uitkomst. de klep werkt goon slecht door vervuiling als er niet eens (schoongebrandt) wordt.
er zijn grenzen he...
jah gewoon planken planken en nog is planken
gas erop houden, en dat voor de prijs van ¤ 1.30 per liter euro 95. mwaah, het mag wat kosten.
20 jaar
Bedankt voor de berichten!
Maar nou lees ik ook veel over het vastzetten van de klep.
Is dit een verstandige optie en wat betekend dit voor de APK ten aanzien van de Co2 uitstoot?
20 jaar
dit wil niet, gaat de motor in noodloop en het motorlampje branden bij dit type motor.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Corsa of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar