Hallo, ik heb een lastig probleem.
ik heb een kadett uit 1988 hier zat een 2.0 seh motor nu zit er een 2.0 ne motor in uit een astra. De auto loopt goed maar mijn orginele luchtmassameter(seh motor) zit er nog op en nu heb ik een c.o. van 8,5 %. Ik heb de originele L.M.M van de 2.0 ne ook maar die past niet want daar moet een stekker op met 4 puntjes en die oude heeft er 5. toen dacht ik nou dan zet ik die stekker gewoon om maar de kleur code is niet het zelfde en ik kan er zelf niet achter komen welke kleur nou bij welke hoort die van mijn oude seh blok heeft deze kleuren:V van het nieuwe blok deze:V
2.0 seh gsi u9: c2.0ne:
blauw geel bruin
blauw groen blauw groen
blauw rood blauw rood
blauw zwart bruin groen
blauw wit
motor nr:1409667 motor nr:14600624
Ik hoop dat ik hier genoeg info heb gegeven. Zoniet moet je het maar even melden.
Ik ben hier ook al mee naar opel geweest maar die hadden de goede schema's niet en geen tijd :(. Dus ik hoop dat iemand dit uit wil zoeken of weet.
ps de oude luchtmassa meter van de 2.0seh motor is er 1 met een klep de ander van de 2.0 ne met een gloeidraad (een klein zwart rond massametertje)
Help alsjeblieft want anders krijg ik hem niet door de keuring heen en daar baal ik echt van alsvast bedankt.
Greetz Jaap Frank
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ok zal mn best doen maar nog wel ff een vraag waar is die grote ronde stekker eigenlijk voor en waar gaat dat allemaal heen.
je hebt de complete kabelboom en stuurapparaat nodig van de c20ne....een andere mogelijkheid is er niet helaas...
ik heb de originele kabelboom en stuurapparaat maar die kabelboom past niet bij zo'n grote ronde stekker achter de accu.
daarom heb ik mijn oude kabelboom gebruikt maar wel de nieuwe stuurapparaat.
groeten jaap
20 jaar
daarom gaat het mis....probeer ook het andere deel er bij te krijgen....dat is het makelijkste,,
bijna alles voor de motor loopt hier door..tezamen met de kabelboom rechts.
das naar dus ookal heb ik de goede stekker dan moet ik alles nog opnieuw aan gaan sluiten. oooke dat word dan een best klusje is er geen andere manier om het c.o. goed te krijgen want dat is eigenlijk het enigste probleem.
groeten jaap
20 jaar
denk het niet..als je motorregeling niet goed werkt houd je dit probleem.
nou in idergeval toch bedankt voor de moeite
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Kadett of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar