👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
bij een koude moter houd hij in rond de 2000toeren en van zodra hij wat wrm is is het probleem er niet meer.
De luchtdebietregelaar en de mazoutpompregelaar(of zoiets)
zijn vervangen (duur grapje!!) maar het probleem blijft zich voordoen ,alleen is het niet zo erg meer als daarvoor.aan de computer gelegen en die geeft geen foutmelding.
wie kan mij helpen??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
IK denk dat je een brandstofpomp probleem hebt.Ik zou eerst de tempsensor en luchtmassameter proberen voordat je aan de pomp begint.
succes dissen
Het is eigenlijk iets heel raar hij schokt 1 maal een fractie van een seconde en dan is het af en toe dat het nog eens voorkomt hij heeft het in iedere versnelling.
de luchtdebietregelaar en een stuurblok van het een of ander die zich achteraan de moter bevindt is ook al vervangen, de garagist zei dat em zeker was dat het dat was maar hij heeft het nog steeds, alleen zo erg niet meer.het is nu serieus ambetant rijden met een koude moter!!!
20 jaar
Zit er ijzervijlsel in de slingerpot van de tank?
euh, wat is een slingerpot als ik vragen mag??
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar