bij een koude moter houd hij in rond de 2000toeren en van zodra hij wat wrm is is het probleem er niet meer.
De luchtdebietregelaar en de mazoutpompregelaar(of zoiets)
zijn vervangen (duur grapje!!) maar het probleem blijft zich voordoen ,alleen is het niet zo erg meer als daarvoor.aan de computer gelegen en die geeft geen foutmelding.
wie kan mij helpen??
Geplaatst door michel7764 (0) , lid sinds 20 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
dissen (0), 20 jaar geleden
IK denk dat je een brandstofpomp probleem hebt.Ik zou eerst de tempsensor en luchtmassameter proberen voordat je aan de pomp begint.
succes dissen
michel7764 (0), 20 jaar geleden
Het is eigenlijk iets heel raar hij schokt 1 maal een fractie van een seconde en dan is het af en toe dat het nog eens voorkomt hij heeft het in iedere versnelling.
de luchtdebietregelaar en een stuurblok van het een of ander die zich achteraan de moter bevindt is ook al vervangen, de garagist zei dat em zeker was dat het dat was maar hij heeft het nog steeds, alleen zo erg niet meer.het is nu serieus ambetant rijden met een koude moter!!!
corsaatje1834 (0) PRO, 20 jaar geleden
Zit er ijzervijlsel in de slingerpot van de tank?
michel7764 (0), 20 jaar geleden
euh, wat is een slingerpot als ik vragen mag??