auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Opel astra 17 dti: inhouden

Bouwjaar: 2000

bij een koude moter houd hij in rond de 2000toeren en van zodra hij wat wrm is is het probleem er niet meer.
De luchtdebietregelaar en de mazoutpompregelaar(of zoiets)
zijn vervangen (duur grapje!!) maar het probleem blijft zich voordoen ,alleen is het niet zo erg meer als daarvoor.aan de computer gelegen en die geeft geen foutmelding.
wie kan mij helpen??

Geplaatst door

michel7764 (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

IK denk dat je een brandstofpomp probleem hebt.Ik zou eerst de tempsensor en luchtmassameter proberen voordat je aan de pomp begint.

succes dissen

dissen 0

20 jaar

Het is eigenlijk iets heel raar hij schokt 1 maal een fractie van een seconde en dan is het af en toe dat het nog eens voorkomt hij heeft het in iedere versnelling.
de luchtdebietregelaar en een stuurblok van het een of ander die zich achteraan de moter bevindt is ook al vervangen, de garagist zei dat em zeker was dat het dat was maar hij heeft het nog steeds, alleen zo erg niet meer.het is nu serieus ambetant rijden met een koude moter!!!

michel7764 0

20 jaar

Zit er ijzervijlsel in de slingerpot van de tank?

corsaatje1834 0
badge

20 jaar

euh, wat is een slingerpot als ik vragen mag??

michel7764 0

20 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.