👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Waarom gaat er bij mijn Tigra morgen al de 4e lamp in LV, sinds 4 maanden??
Geplaatst door
al 22 jaar lid
Wordt niet genoeg afgekoeld.Plaats een klein weerstandje in de draad en dan zul je zien dat hij het langer volhoud.Het kan ook door vocht in je koplamp komen, maar dat zul je ongetwijfeld wel gecontroleerd hebben.
21 jaar
Een weerstand van hoeveel Ohm??
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Tigra of stel zelf een nieuwe vraag.
Wordt niet genoeg afgekoeld.Plaats een klein weerstandje in de draad en dan zul je zien dat hij het langer volhoud.Het kan ook door vocht in je koplamp komen, maar dat zul je ongetwijfeld wel gecontroleerd hebben.
21 jaar