auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Opel Gt: motor 2.2 E in een opel gt

Bouwjaar: 1972, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.2E

Hoi
Ik Heb Een Opel Gt Waarin Nu Een 2.2e Motor Zit Uit Een Record Alles Is Bijna Aangesloten Alleen De Bedrading Kom Ik Niet Uit
Heb Wel Een Vonk Maar Motor Krijgt Geen Brandstof
Groetjes Rene

Geplaatst door

opelgt (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

heb je de brandstofpomp wel aangesloten

hennep 0

17 jaar

hoi jan henk
alles was goed aangesloten ook de pomp
nu heb ik helemaal niets meer ook geen vonk
het lijkt wel de kabelboom van de ontsteking die niet helemaal goed is
heb een boek van een record bij met schema s maar kom er gewoon niet uit
zat eraan te denken om er een carberateur erop te zetten maar dat gaat ook niet zomaar

groetjes rene

opelgt 0

17 jaar

Ik zou eerst de kabelboom van de injectie nalopen, of de nieuwe verbindingen nog wel goed vast zitten.
Ik weet niet of de aansluiting van de 20E gelijk aan de 22E gelijk is,maar heb hier de kleuren met aansluitingen voor je.
Rood = benz. pomp
Zwart/rood = startmotor
Groen = bobine, de min aansluiting
Zwart = + via zekering/contact
Check ook de massa aansluitingen!!
En ik zou het boek met de schema`s eens rustig door nemen.

jethro 0

17 jaar

de draden die ik heb zijn
idd zwart voor contact
groen - bobine
zwart/rood heb ik niet
en rood ook niet
heb de pomp ook op contact gezet

opelgt 0

17 jaar

Voordat je de injectie/ontsteking draadboom gaat aansluiten,behoor je voor 100% zeker te weten dat het goed is!
En als amateur check je het twee ( 2 ) maal voordat je de akku klem erop zet.
Volgens mij heeft de injectie de volgende aansluiting:
Paars = benzine pomp
Zwart/rood = startmotor
bruin = massa
Weet het niet 100 % zeker,je hebt een schema ff controleren dus.
Las dat je de pomp via het contact hebt lopen,fout!! de pomp gaat pas lopen tijdens het starten van de motor.
Er zit niet voor niets een pomp relai op.
Heb je de massa aansluiting op de inlaatspruitstuk ook goed aangesloten?
Maar goed zou eerst de schema`s eens rustig bekijken hoe de zaak moet worden aangesloten,en dan alles nalopen.

jethro 0

17 jaar

En,ben je al verder gekomen met je puzzel??

jethro 0

17 jaar

Überhaupt zonde om van dat pimp-spul in een GT te hangen.

Een 1900, dat staat hem beter...

Santa 0

17 jaar

ik ben al wat verder gekomen heb alles door gemeten en gekeken hoe en wat maandag ga ik weer verder
auto staat op de zaak dus lekker makkelijk
ik laat het je weten als er positief nieuws is
groeten rene

opelgt 0

17 jaar

aan de ene kant heb je gelijk beter orgineel blijven en is een stuk makkelijker maarja kon deze motor goedkoop aanschaffen en oude is overleden hoewel ik de oude motor ga reviseren

opelgt 0

17 jaar

Ik doel niet zozeer op het feit dat het makkelijker is.
MEER op het feit van originaliteit.
Een echte mooie en goeie GT is zeldzaam.......

Santa 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Gt of stel zelf een nieuwe vraag.