geen vermogen en slaat af
fout code raildruk druk bewaking
raildruk 300mpa stationair te laag
mijn vraag wat opvoer pomp druk moet zijn stationair
en wat voor tijd en voor staat voor demonteren en monteren van de pomp
verstuiver zijn al vervangen bij de dealer
auto heeft 255000 km gelopen
er volgens de klant al vaak aan het brandstofstysteem gewerkt.
daarom wil ik wat informatie over deze type motoren en problemen hiermee
bedankt vast ek
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De opvoerpomp werkt alleen de eerste 20 seconden na het aan zetten van het kontakt en tijdens het starten.
Bijna alle problemen aan het brandstofcircuit worden veroorzaakt door gebrek aan brandstof veroorzaakt door vacuüm in de tank of door luchtlekkage bij het brandstoffilter. Vooral het luchtdicht krijgen van het Delphi filter is soms een drama. Ik monteer dan een Purflux filterhuis. Ook vuil in de tank heb ik meermaals als veroorzaker meegemaakt.
Stationair moet de druk 230-330 bar zijn. In de ECU kun je uitlezen wat de gewenste waarde op dat moment moet zijn.
drukregel klep gaat(op de pomp) ook wel eens stuk dan komt ook foutcode druksensor
groetjes ceesie
Hoi, ik heb al eens ongeveer hetzelde meegemaakt;
Toen was het de retour( of olielekleiding) van 2 van de 4 inspuitventielen die te hard lekken.
Daardoor is er teveel retour naar de tank en kan de pomp de druk van 300 bar maar net opbouwen om te starten.
Is blijkbaar een veel voorkomend probleem.
2 injecteurs werden vervangen en alles was weer in orde
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vivaro of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar