👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Auto doet lastig om in 1ste versnelling te schakellen. Nu met koude weer is het erger geworden.
Geplaatst door
al 7 jaar lid
En als je het eens stilstaand met de motor UIT probeert? Gaat het dan wel makkelijk?
7 jaar
Nee. Gaat ook niet makkelijk.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Zafira of stel zelf een nieuwe vraag.
En als je het eens stilstaand met de motor UIT probeert? Gaat het dan wel makkelijk?
7 jaar