Vandaag twee nieuwe schokbrekers/met spiraal veer aan de voorzijde geplaatst (alles naar wens gegaan) totdat ik ging rijden, de schokbrekers klapperen heel erg er zit speling aan de bovenzijde bij de motor
(het lijkt net of ik te grote schokbrekes hebt gehad) wat doe ik fout
Ik heb ook aardig veel ruimte tussen wiel en wielkasten
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Moeren aan het eind van de schokbrekerstang wel goed vast gezet? Niet met een slagmoersleutel !!! Aan de onderzijde die grote ringmoer ook goed vast met eventueel een opvulring .
Wat er verder nog los kan zitten zijn de stabilisator stang verbindingen . Monteur zijn is niet zo moeilijk.
Eventueel met een hulp kijken en of voelen wat er beweegt.
Groeten.
Steekt de zuigerstang als het ware door het rubber heen , zoja ben je een ring vergeten die op/over de borging valt van de zuigerstang , zit de bovenste moer er nu ook verder op , dan op de oude schokbreker ?
.
Bedankt voor de reactie
maar deze oplossing van jou lijkt niet op de toepassing van mijn schokbrekers (ringmoer ?opvulling?
groet
11 jaar
Ferry
ik heb meer het idee dat de spiraal veren een maat te groot zijn en deze liggen nu op de club (om ze even gaauw na tekijken week wachten)
maar in ieder geval bedankt ga ik nakijken
11 jaar
Hallo allemaal
bedankt voor de "waardevolle oplossingen"
Maar zoals ik al dacht er waren verkeerde schokbrekers geleverd deze vervangen en weg was speling
groet jos
11 jaar
Auto verkocht
rijdt nu ergens in Afrika
Groet jos
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar