Hallo.
deze opel astra 1.9 Dth slaat heel even aan en loopt dan 2a3 seconden en slaat dan af.
storingscode is p0088 rail druk te hoog.
de raildruk gaat als je in meetwaarde kijkt op het moment dat de motor weer afslaat door de voorgeschreven druk.
we hebben de raildrukregelaar vervangen en de raildruksensor zonder resultaat.
is er iemand bekend met dit probleem?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Druk regelaar op de pomp controleren. Als het goed is kan je die ook in je data controleren.
de drukregelaar hebben we vervangen.
bedrading doorgemeten vanaf ecu naar drukregelaar dit is ook goed.
4 jaar
Spuit eens in zijn luchtinlaat met bv. remreiniger tijdens het starten, als deze blijft draaien dan ligt het ergens aan zijn voeding.
Het is maar een hulpmiddel.
Een dergelijke probleem gehad met een Polo, maar zijn probleem was dat zijn EGR klep bleef open (klep was los), simpel getest door de verbinding van EGR naar luchttraject af te sluiten, maar moet wel toegeven dat ik deze foutmelding kreeg, maar ook dezelfde symptonen,na 3 sec. vielzijn motor uit
gr
4 jaar
op remreiniger loopt hij wel.
maar valt uit zodra je de toevoer van remreiniger stopt.
egr is afgedopt dus dit kan het niet zijn.
klep op brandstofpomp wordt ook aangestuurd.
4 jaar
hier kun je zien dat de druk te hoog wordt als de motor aanslaat.
4 jaar
De oplossing was een nieuwe drukregelaar op de brandstofpomp.
de gebruikte die we eerst hadden gemonteerd was dus ook defect.
4 jaar
Fijn dat de oorzaak gevonden is, gr.Jantje
4 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
4 jaar