close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Peugeot 206: Airco compressor gaat niet uit. Blijft bekrachtigd.

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: RFN, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 100

Hallo

Probleem hier met de airco van een 206. De spoel van de aircocompressor schakelt meteen in bij ingeschakeld contact.
BSI geeft ook storing aan: aircocompressor short to plus.
Als je de auto start blijft hij ook ingeschakeld. Er is daardoor ook een slang geknapt van de airco. Waarschijnlijk werd de druk te hoog.
Nieuwe slang monteren we extra nog niet. Eerst even uitpluizen wat hier aan de hand is.

Iemand al zoiets meegemaakt?

Gr berry

www.vandenbroekautos.nl

Geplaatst door

berryrst (0)
badge

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Plaats eens de laatste 8 cijfers van het chassisnummer . Kan ik het PSA elektrische schema eens bekijken .

42131234

berryrst 0
badge

6 jaar

Beste .
Bijgevoegd een gedeelte van het elektrisch schema , met name de aansturing van de compressor/pomp .
8020 = pomp.
BM34 = Relais - zekeringkast bij de accu .
BSI = relais - zekeringkast links onder bij het stuur .
MM01 = Massa.
Controleer bij uitgeschakelde airco of er accuspanning blijft staan op aansluiting 7 , draad 8060 , van de groen 16 voudige stekker op de BSI .
Controleer met losgenomen stekkers van de BSI en de pomp of de 2 draden 8060 geen sluiting maken met een + .

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.