👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
Ik ben in het bezit van een Peugeot partner met een lastig probleem. (60.000Km)
Verleden maand ben ik 2 maal stilgevallen op de autosnelweg, Dieseltank was half vol maar de motor kreeg niet genoeg drinken. Gevolg= Motor draaide zeer onregelmatig (tussen 3000 en 500 toeren) en vermogen verlies.
Na de 2 de keer dit probleem te hebben heb ik thuis de dieseltank er af genomen en zag ik dat de ruwe filter in de tank vol vuil was. Dit heb ik gereinigd en weer in elkaar gestoken. Ook heb ik diesel filter aan de motor vervangen.
Was blij met de herstelling maar echter iets te snel blij...
Na 600 km deed de motor weer raar, ratelend geluid deze keer. Snel op pechstrook gegaan en is naar diesel aanvoer gekeken. hierin zag ik de luchtbellen in doorstomen.(doorzichtig buisje) Weeral jerrycan er in gooien en rijden tot de volgende pomp. Het rare is dat nu het probleem was bij ongeveer 1/4 vol zijn van de tank.
Is dit normaal dat je lucht zie in leidingen. Anders vervang ik alle diesel leidingen, inclusief vlotter. Rare is wel dat motor s' morgens goed start dus de buisjes moeten nog vol blijven na 10 uur rusten.
M.v.g,
Cesar
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
even uitlezen, waarschijnlijk vervroegingsklep in brandstofpomp stuk. vervangen en softwareupdate uitvoeren.
Wagen is uitgelezen en zaten geen problemen in vertelden ze mij. Ook hebben ze is update gedaan 2 jaar terug.
Garage zij me dat ik vlotter + aanzuig leiding moest vervangen.
Werking vervroegingsklep kan je horen aan gerammel bij het voorverwarmen.
Van het weekend is tank leeg rijden tot het probleem opduikt en dan is maandag binnen doen.
M.v.g,
Ce
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar