Ja, daarme kun je dus de onzuiverheden in de lengte van de riem weghalen. Je zet de krukas vast met een pen en de nokkenas ook, vroeger had je dan dat de riem altijd erom gewrongen moest worden dat hoeft nu niet en als alles lekker ontspannen gemonteerd en de riem op de juiste spanning gebracht is zet je het onderste tandwiel vast met de poelie en dan pas haal je de pennen eruit.
Alles is dan top afgesteld en de synchronisatie tussen de krukas en de nokkenas is 100 %.
Ja, daarme kun je dus de onzuiverheden in de lengte van de riem weghalen. Je zet de krukas vast met een pen en de nokkenas ook, vroeger had je dan dat de riem altijd erom gewrongen moest worden dat hoeft nu niet en als alles lekker ontspannen gemonteerd en de riem op de juiste spanning gebracht is zet je het onderste tandwiel vast met de poelie en dan pas haal je de pennen eruit.
Alles is dan top afgesteld en de synchronisatie tussen de krukas en de nokkenas is 100 %.
18 jaar