Deze 206 1.9D (zonder turbo) houdt in bij 2100 tpm. In elke versnelling bij dit toerental begint hij in te houden. We hebben het huis van de brandstoffilter al vernieuwd omdat er luchtbelletjes in de leiding te zien waren, dit is nu weg maar de storing blijft nog. Ook hebben we reinigingsmiddel aan de brandstof toegevoegd, de klant heeft hierna 2 tanken verreden maar heeft geen effect. Wie weet raad? Deze 206 heeft een Lucas brandstofpomp.
Geplaatst door Fonszarelli (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
wkhoek (0) PRO, 19 jaar geleden
Wij hebben ivm een soortgelijk euvel het UGR gedeelte afgekoppeld. (er zit geloof ik een micro switch op de pomp, maar je kunt em ook mechanisch blokkeren) Tevens is het misschien verstandig om de klepspeling te controleren.
T luteijn (0) PRO, 19 jaar geleden
Pomptiming controleren,zonodig net een tikkeltje eerder zetten wil ook nog wel eens helpen.
oldtimer (0) PRO, 19 jaar geleden
ugr mechanisch afkoppelen anders krijg je storingen, dus propje in het vacuumslangetje maken.
harry4203 (460) PRO, 19 jaar geleden
dat heeft naar mijn bescheiden mening niet zoveel zin bij een dw8 met electr vervroeging. zou eerst even kijken voor nwe software. en inderdaad egr contr/kat verstopt?
(ik neem aan dat het een dw8 is?)
Enting (0) PRO, 19 jaar geleden
EGR afsluiten en ik denk dat probleem over is, om storingen te voorkomen maken wij de leiding van af het uitlaatspruitstuk dicht.
Fonszarelli (0) PRO, 19 jaar geleden
Probleem opgelost. Inderdaad de EGR-klep! Ik heb de klep gedemonteerd en een emmer kool eruit gehaald en afgekoppeld en hij rijdt weer perfect. Bedankt voor de reacties!!!