Deze 206 1.9D (zonder turbo) houdt in bij 2100 tpm. In elke versnelling bij dit toerental begint hij in te houden. We hebben het huis van de brandstoffilter al vernieuwd omdat er luchtbelletjes in de leiding te zien waren, dit is nu weg maar de storing blijft nog. Ook hebben we reinigingsmiddel aan de brandstof toegevoegd, de klant heeft hierna 2 tanken verreden maar heeft geen effect. Wie weet raad? Deze 206 heeft een Lucas brandstofpomp.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wij hebben ivm een soortgelijk euvel het UGR gedeelte afgekoppeld. (er zit geloof ik een micro switch op de pomp, maar je kunt em ook mechanisch blokkeren) Tevens is het misschien verstandig om de klepspeling te controleren.
Pomptiming controleren,zonodig net een tikkeltje eerder zetten wil ook nog wel eens helpen.
ugr mechanisch afkoppelen anders krijg je storingen, dus propje in het vacuumslangetje maken.
dat heeft naar mijn bescheiden mening niet zoveel zin bij een dw8 met electr vervroeging. zou eerst even kijken voor nwe software. en inderdaad egr contr/kat verstopt?
(ik neem aan dat het een dw8 is?)
EGR afsluiten en ik denk dat probleem over is, om storingen te voorkomen maken wij de leiding van af het uitlaatspruitstuk dicht.
Probleem opgelost. Inderdaad de EGR-klep! Ik heb de klep gedemonteerd en een emmer kool eruit gehaald en afgekoppeld en hij rijdt weer perfect. Bedankt voor de reacties!!!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar