De 106 hield zwaar in (geen brandstof denk ik) toen ik der bocht om ging,terugschakelde en weer optrok even terug schakelen of een dot gas en hij ging weer Ook loopt hij stationair soms 1300 p/min
Uitlezen geeft stationair fout aan en turborelais regeling??
Is het bij een MA 3.1 ook zo dat als je het stationair contact met de hand bediend dat de stationairmotor dan intrekt net als bij monojetronic? Of als je de temp sensor stekker er aftrekt?
DE auto kwam zaterdag dus ik ben er nog niet diep ingedoken
Tevens merkte ik dat (met een autodiagnos )bij stat. draaien de
tester steeds wisselend aangaf stationair of volledig .
Bij een beetje gas gaf hij costant midden aan.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
massa's controleren?
Weet je soms belangrijke massapunten die wel eens problemen geven
Die van de GPS ziet er goed uit meet 0 V
vooral die op de bak,losmaken en een kartelring ertussen .
het systeem werkt hetzelfde als een A2.2. Er zit ook nog een massa op het inlaatspruitstuk en daar zit na 15 cm ongeveer een knooppunt. Mischien is het wat
Bedankt OJ maar ik heb de auto nu niet staan
Misschien ga ik er volgende week een keertje aan.
Prettige feestdagen
voor handliggend weerstand stekker voor watertemp sensor
20 jaar
Ik heb hetzelfde probleem, in mijn geval ligt het aan een soort regelaar ( weet de naam niet precies ) die onder de verdeelkap zit. Als je de kap eraf haalt, zie je hem zo zitten. Ik moet hem nog vervangen maar bij de garage zeiden ze dat het waarschijnlijk daaraan lag omdat hij helemaal zwart is bij mij.
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar