Hallo,
Ik heb niet echt een probleem met m'n autootje, ik wil graag weten of iets überhaupt mogelijk is.
Namelijk de verlichting van mijn instrumenten, de climatecontrol (foto's) en dat kleine display bovenop t dashboard.
Vooral de eerste dimt mij teveel, en is nauwelijks leesbaar, zelfs in het donker. Ik heb t liefst dat het goed leesbaar is, en dat de intensiteit van de verlichting t zelfde blijft ondanks dat ik m'n koplampen heb ingeschakeld. Weet iemand hoe ik dit kan klaren?
Foto's om t verschil te laten zien load ik later up😉
Bij voorbaat dank.
Gr. Patrick.
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb m'n dashboard verlichting al op de hoogste stand staan, alleen als het donker is, kan ik de knoppen van bv de climatecontrol net nog zien, t display met de ingestelde temp net niet. Als ik de verlichting uitzet, is alles goed leesbaar. Ik denk zelf dat er ergens een relais zit die de verlichting laat dimmen zodra ik m'n dimlicht aanzet. Ik ga wel ff zoeken.
3 weken
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
Velichting instrumentenpaneel is dimbaar, als je deze gewoom maximaal zet is ie goed afleesbaar m.i.
3 weken