auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Peugeot 206: koelingsprobleem 206

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 8v

Heb de koppakking van Tu motor vervangen ook waterpomp, thermostaat en radiateur zijn vervangen.
Toch blijft deze motor warm lopen heeft iemand hiervoor de oplossing??

alvast bedankt

Geplaatst door

harryp65 (0)
badge

al 12 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

heb je hem wel goed ontlucht dmv de ontluchting nippels.

groetjes jan.

jan T 155
badge vip badge

12 jaar

Harry, gebruik je ook nog een pot op bovenop je reservoir deze moet je ook nog vullen tot 1l koelvloeistof, de koelfan niet kapot gebeurt ook vaak.
succes,

j@n-willem 0
badge

12 jaar

wanneer wordt hij te warm ? tijdens rijden of tijdens stilstaan/stationair draaien.?

Hij wordt al te warm bij stationair draaien.
welke zender zorgt voor het aanslaan van de ventilator?

harryp65 0
badge

12 jaar

Er is wel doorstroming? kachelslang even lossen bv.
Wás de koppakking stuk? Anders een verstopping in het blok?
succes

marcel7031 0
badge

12 jaar

Harry, plaats of mail de laatste 8 cijfers van het chassisnummer, dan kijk ik even in het schema, er zijn er namelijk die de koeling vanuit de ecu regelen er zijn er die de koeling regelen met een thermokontakt in de radiateur en er zijn die een losse bitron module hebben . Bouwjaar 2000 is het overgangs jaar dus zo moeilijk te zeggen.

Is het te warm worden alleen omdat de fan niet aanslaat?
Als je geen sensor in de radiateur zit zie je toch een sensor bij het thermostaathuis?

marcel7031 0
badge

12 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.