Heb de koppakking van Tu motor vervangen ook waterpomp, thermostaat en radiateur zijn vervangen.
Toch blijft deze motor warm lopen heeft iemand hiervoor de oplossing??
alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heb je hem wel goed ontlucht dmv de ontluchting nippels.
groetjes jan.
Harry, gebruik je ook nog een pot op bovenop je reservoir deze moet je ook nog vullen tot 1l koelvloeistof, de koelfan niet kapot gebeurt ook vaak.
succes,
wanneer wordt hij te warm ? tijdens rijden of tijdens stilstaan/stationair draaien.?
Hij wordt al te warm bij stationair draaien.
welke zender zorgt voor het aanslaan van de ventilator?
Er is wel doorstroming? kachelslang even lossen bv.
Wás de koppakking stuk? Anders een verstopping in het blok?
succes
Harry, plaats of mail de laatste 8 cijfers van het chassisnummer, dan kijk ik even in het schema, er zijn er namelijk die de koeling vanuit de ecu regelen er zijn er die de koeling regelen met een thermokontakt in de radiateur en er zijn die een losse bitron module hebben . Bouwjaar 2000 is het overgangs jaar dus zo moeilijk te zeggen.
Is het te warm worden alleen omdat de fan niet aanslaat?
Als je geen sensor in de radiateur zit zie je toch een sensor bij het thermostaathuis?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar