Sinds een paar dagen was me multiriem aan het zingen. Vanmiddag onder de motorkap gekeken zag ik de bovenste bout van de multiriem spanner los zat in het blok, verder gekeken en zag ik dat ie bij de onderste bout gebroken was en door de "kunststof plaatjes bij elkaar gehouden wordt.
Is het een bekend probleem dat de spanrol houder breekt of is dit een gevolg van verkeerde montage na me dynamo revisie?
Zijn de onderdelen te bestellen bij de onderdelenzaken of alleen bij de dealer?
[url=http://postimg.org/image/ag986o1kr/][img]http://s1.postimg.org/ag986o1kr/image.jp...[/img][/url]
[url=http://postimg.org/image/4009gkt17/][img]http://s1.postimg.org/4009gkt17/image.jp...[/img][/url]
[url=http://postimg.org/image/9lmokmtq3/][img]http://s1.postimg.org/9lmokmtq3/image.jp...[/img][/url]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dit is geen bekend verschijnsel, vind het wel een 'deftig' stukje handenarbeid! Onderdelen zijn zowel bij de dealer als universeel te verkrijgen.
Wat bedoel je met handarbeid?
9 jaar
De stripjes en parkers die in de huidige steun zijn gedraaid in een poging om één en ander bij elkaar te houden.
Zo een vermoeden had ik al. Zo een nieuwe steun halen.
Bovenste bout is het schroefdraad kapot. Hopen dat het draad in het blok nog goed is.
9 jaar
De steun komt binnen en de afgebroken bout word eruit gehaald.
Wat is de procedure om de multiriem aftestellen/op spanning te zetten?
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar