Moet elke 500 km oliebijvullen. Garage waar ik hem gekocht heb geeft aan is een auto kwaal.
Meer mensen hier last van?
Auto 2 maanden geleden gekocht zonder garantie.
1 liter per 1000km
3 weken
Het is geen auto kwaal , maar een motorkwaal.
1 liter op 1000 lm is nog net binnen tolerantie , hoe raar het ook klinkt.
Vaak zuigerveren probleem.
Idd een probleem bij deze motoren, nieuw motortje plaatsen.
1 liter op 1000 km is wel fors maar om nu de motor al te vervangen is wel wat voorbarig.
2 weken
Wordt alleen maar erger.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 3008 of stel zelf een nieuwe vraag.
Google maar eens dan denk ik dat je voldoende info krijgt.
Auto net gekocht met garantie ?
Wat is precies het verbruik , hoeveel per 1000km.
3 weken