de peugeot 206 van mijn vriendin klappert heel erg voornamelijk met schakelen bij het weer laten opkomen van de koppeling en dan vooral de eerste drie versnellingen, maar soms ook bij het langzaam over een hobbel rijden. net of de motor of koppeling er los in ligt.
Het zit niet in de draagarmrubbers deze heb ik al bekeken en de auto is ook net goedgekeurd bij de apk.
Ook de onderste midden motorsteun heb ik al vervangen omdat deze uitgedroogd was, dit maakte echter geen verschil.
Waar zou ik verder moeten zoeken? rechter motorsteun? of de aanslagrubbers hiervan?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Mogelijk tweemassa vliegwiel stuk.Er zit geen demping meer in.
Zit geen 2 massa vliegwiel in, of er ligt toevallig 1 in de kofferbak ofzo, dan kan het wel weer kloppen natuurlijk
ik denk dat het wel in de draagarmen zit. deze minimale speling op de voorste lagers/rubbers is vaak erg slecht te voelen.
1.6 16v is ook uitgerust met de metalen draagarm lagers op het middelste scharnierpunt in plaats van rubbers. Een minimale speling hierop geeft al veel geklapper. Fuseekogels kan ook nog, deze gaan ook regelmatig stuk en zijn niet los van de draagarm te vervangen.
Setje nieuwe draagramen eronder en het geklapper zal waarschijnlijk over zijn.
9 jaar
hoe kan ik uitsluiten of het de draagarmen zijn of niet? hoeveel speling mag dit hebben?
hij doet het ook als ik hem op de brug heb met de wielen van de grond
9 jaar
Als je je stoort aan geluiden, is elke speling op onderdelen waar geen speling op hoort te zitten te veel.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar