Na dat ik koppakking heb vervangen begon een andere probleem .Namelijk hevig schudende motor maar na bedrijfstemperatuur is het schudden zeer sterk verminderd maar er is nog een beetje meer in den aard als pingellen van motor blijft.Stuivers en bougies vervangen en bobijnblok ook vervangen.Helaas nog niets verholpen....Heb ik de distributieriem misschien niet goed gezet , kan dat ?Ik had distributieriem gemarkeerd voor ik het afhaalde.Daarna op dezelfde plaats gezet. Het heeft is te maken hebben met warmte vermits schudding sterk verminderd na bedrijfstemperatuur . Heeft er iemand idee daarover ? Bedankt bijvoorbaat......
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Motorcode zegt mij niets. Als het een 8 kleps motor is: heb je na het terugplaatsen van de cilinderkop de klepspeling gecontroleerd/afgesteld? Het werken met streepjes voor het afstellen van de distributie timing is niet mijn ding mede omdat het zo simpel is om het met de juiste pennen te doen. In dit geval volstaat al een bout of boor met de juiste diameter.
Beste ,motorcode is KFT .Klepspeling is niet afgesteld en niet controleerd .Ik denk dat ik naar de garage moet gaan daarvoor want ik weet niet hoe moet afgesteld worden.Bedankt voor de reactie.Mvg.
3 jaar
Beste ,motorcode is KFT .Klepspeling is niet afgesteld en niet controleerd .Ik denk dat ik naar de garage moet gaan daarvoor want ik weet niet hoe moet afgesteld worden.Bedankt voor de reactie.Mvg.
3 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar