Ik krijg net een rood stopteken in mijn dashboard met een piepalarm. Het was drie seconden. Weet iemand wat er aan de hand is.
Niks. Franse foutmeldingen. Komen en gaan vanzelf.
1 maand
De olie was op. Snel bijgevuld met 0-w -30
Nu maar in de gaten houden.
3 weken
Weet niet hoe ik het hier afsluit. Zie geen groene knop
3 weken
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 2008 of stel zelf een nieuwe vraag.
Nee kan vanalles zijn , oliepeil waterpeil motorstoring enz. enz.
Uitlezen zal een antwoord geven misschien.
1 maand