het probleem zit in de combinatie van de bandenmaat en het ET getal; bij een statische uitlijning zijn alle specificaties correct, doch bij een dynamische uitlijning komen de waarden buiten de toleranties liggen, door de hogere rolweerstand komt er meer druk op de ophanging te staan waardoor de uitlijning buiten tolerantie gaan. een pasklare oplossing is er niet altijd doch je kan proberen met andere velgen die een andere ET waarde hebben , experimenteel het wijzigen van de wielvlucht ( is voorbehouden aan professionelen, zullen het doen als je er de tijd en het geld voor over hebt)de 205 die aan circuit racen doen hebben een volledig regelbare wielophanging
het probleem zit in de combinatie van de bandenmaat en het ET getal; bij een statische uitlijning zijn alle specificaties correct, doch bij een dynamische uitlijning komen de waarden buiten de toleranties liggen, door de hogere rolweerstand komt er meer druk op de ophanging te staan waardoor de uitlijning buiten tolerantie gaan. een pasklare oplossing is er niet altijd doch je kan proberen met andere velgen die een andere ET waarde hebben , experimenteel het wijzigen van de wielvlucht ( is voorbehouden aan professionelen, zullen het doen als je er de tijd en het geld voor over hebt)de 205 die aan circuit racen doen hebben een volledig regelbare wielophanging
21 jaar