de bedienings handel van de automaat bak in de auto, daar is de bus van losgeraakt die je normaal indrukt om naar p of drive te zetten, in deze bus (schuif) zit een rond gat , voor een kogel of iets, als ik de bu terug druk , gaat hij weer los , hoe ga ik deze weer normaal laten werken?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Pontiac Firebird of stel zelf een nieuwe vraag.