close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Porsche 911: uitlaatspruitstuk roodgloeiend

Bouwjaar: 1979, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.3 turbo

Goedemorgen heren, ik heb een klant met een 911 turbo, die een andere uitlaatspruitstuk heeft aangebracht. Verder heeft de auto een andere airbox, is hij geport en heeft hij andere nokken. Hij wordt alleen bij stationair roodgloeiend. De LM meter geeft aan 15.4 air-fuel ratio. De auto heeft ook een MSD.

Geplaatst door

europartspro (0)
badge

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Waarschijnlijk veel te veel brandstof stationair. Trouwens wel gebruikelijk met dit soort injectie systemen.
Ik bedoel: dit systeem is van het soort [color=red]we geven um teveel dan heeft ie in ieder geval genoeg....[/color]

Sytze

sytze 0
badge

17 jaar

ik ben geen porche specialist maar als u spreekt van andere nokken neem ik aan een getunde nokkenas,
ik heb wel wat ervaring met plaatsen van getunde nokkenassen en ik mag wel stellen dat dit heel wat afstelling vereist wat met de originele ontstekingssystemen meestal niet haalbaar is .
te lage brandstofdruk,alsook het vroeger openen van de uitlaatklep kunnen bij lage toeren voor grote problemen zorgen,in uw geval voor extreme naverbranding in de uitlaat ,maar mijn bescheiden mening is armoede ,op welke waardes met de 4 gasmeter draaid deze stationar ?
hiermee kan u snel bepalen of hij te arm of te rijk loopt.
Indien uw klant echt geopteerd heefd voor een extreme scherpe nokkenas is de kans groot dat hij een verhoogd stationair toerental moet hebben
zoals in de racerij wel meer gebeurd.
ik heb zo een vermoeden ,omdat een 911 turbo standard toch vlot mag genoemd worden, en uw klant blijkbaar alle moeite doet om hem vleugels te geven.
Wanneer is dit alles gebeurd ? alles tesamen of eerst de chip getunded en dan nokkenassen en heeft hij goed gelopen voor het vervangen van het uitlaatspruitstuk ?
succes,maar wees voorzichtig ,u kan hier makkelijk uw vingers aan branden letterlijk en figuurlijk dan
mvg
peter

MAXIM 0
badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche 911 of stel zelf een nieuwe vraag.