👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Heb nieuwe motor gemonteerd met nieuwe brandstofpomp, moet deze opnieuw aangemeld worden?
Geplaatst door
al 24 jaar lid
nee pomp is niet gecodeerd bij deze type,s.kan wel zijn dat je de verstuivercode,s moet inleren
19 jaar
Dank je voor de reactie, hij loopt inderdaad als een zonnetje.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
nee pomp is niet gecodeerd bij deze type,s.kan wel zijn dat je de verstuivercode,s moet inleren
19 jaar