Kent iemand het probleem van losgelopen bouten van een drijfstanglager op de krukas ?
Dit is mij overkomen, na een tik in de motor is de motor er uit gehaald.
Bij een revisie bedrijf is de motor uit elkaar gehaald en bleek het lager op de krukas compleet weg te zijn, en de 2 bouten zaten gewoon los en kon je met de hand losdraaien !
Heeft iemand dit ooit gehad en wie weet wat hoe dit kan ?
Zal wel geen claim bij Renault neer kunnen leggen auto is van 2005 en heeft ongeveer 187.000 gelopen.
Lijkt me toch een fout van de losgelopen bouten?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik heb een sterk vermoeden dat de "losse bouten" geen oorzaak zijn maar een gevolg. Je kunt geen 187.000 km rijden met deze losse bouten.
Vermoedelijk is het lager versleten, dus ruimte op gekomen, en daarna zijn de bouten los gaan zitten, of er is dus minder spanning op gekomen, waardoor het lijkt of deze zijn losgelopen.
Dit revisiebedrijf zal dit kunnen beamen.
S6
Ralf.
Gevolg zal een defecte/pissende verstuiver geweest kunnen zijn waardoor de krukaslagers erg zwaar belast zijn geworden, en waardoor er idd speling ontstaat tussen lagerkap en bouten, en hierdoor kunnen idd de bouten loslopen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar