👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Goedeavond,
Ik zit met een probleem.
Ik heb een renault twingo 1.2 uit november 1999.
Na het opstartte van de accu omdat deze leeg was heb ik waarschijnlijk
kortsluiting gemaakt.Ook meteen een nieuwe accu gemonteerd.
Gevolg dat mijn zekering van mijn brandstofpomp eruit klapte(pomp doet het wel)
en nog steeds eruit klapt. heb ook geen vonk.
Dus ik d8 de computer is stuk. Ik een andere gehaald op de sloop.
Alle nummers en codes komen overheen.
Nu doet mijn brandstofpomp het goed en mijn zekering blijft erin zitten,
maar nog steeds geen vonk.
Kan het nu zijn dat er iets ingeleerd moet worden???
Ik heb een gewone sleutel zonder afstandbediening.
Ik las iets over de het chassisnummer in de computer aangepast moet worden?????
Is dat het probleem??
Ik hoor graag van jullie,
Mvg Brainiak
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Rekeneenheid inspuiting kan men niet resetten voor een andere auto.
Inspuitcomputer is gecodeerd en werkt alleen op die auto waar het uitkomt.
Tenzij je heb de plipsleutels of harde sleutels en de decoder ook uit die auto.
Want die horen bij elkaar en zijn gecodeerd
Als je dat doet moet je het chassisnummer ook hebben voorals er ooit een nieuwe sleutel besteldt moet worden of voor het opvragen van de noodcode
Probeer toch eens de oude ecu en alle zekeringen nogmaals. resetten en voeding op de ontsteking meten.
De Ecu was kaput. had hem opgestuurd en bleek wat weggebrand te zijn en ze hebben hem gerepareerd.
Net erin gezet en meteen lopen.
Zijn weer blij!!!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar