close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Renault clio 1.4: inhouden

Bouwjaar: 1993

Ik heb een clio van '93 met het volgende probleem.
Bij warme en koude motor nat en droog weer houdt de motor sterk in tussen de 2000 en 3000 rpm.
De verdelerkap is al vervangen evenals de bobine kabel.  Injectorreiniger hebben ook geen tot nauwelijks effect.

De laatste tijd wordt het erger en erger maar het probleem is dat het niet constant voordoet en dus ook niet opte wekken is.

Geplaatst door

joba (0)
badge

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

brandstoffilter vervangen en pompdruk meten lijkt mij het eerste vereiste.succes

korporaal 0
badge

22 jaar

is het delco met casette,vervang deze

k.r. 0

22 jaar

Op het smoorklephuis rechts zit een stekkeraansluiting voor info naar de rekeneenheid.
Daar moet een zwart kastje tussen zitten, een zogenaamde signaalversterker.
Zonder dit kan dat wel eens problemen geven.

r5gtturbo9228 0

22 jaar

Vacuum slangetje midden achter op het inlaatspruitstuk van de MAP sensor (zwarte kastje als je voor de auto staat links op de paravan plaat)is uitgedroogt (poreus) inkorten of een nieuw slangetje.

JSV 0

21 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.