Ik heb een clio van '93 met het volgende probleem.
Bij warme en koude motor nat en droog weer houdt de motor sterk in tussen de 2000 en 3000 rpm.
De verdelerkap is al vervangen evenals de bobine kabel. Injectorreiniger hebben ook geen tot nauwelijks effect.
De laatste tijd wordt het erger en erger maar het probleem is dat het niet constant voordoet en dus ook niet opte wekken is.
Geplaatst door joba (0) PRO , lid sinds 21 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Clio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
korporaal (0) PRO, 21 jaar geleden
brandstoffilter vervangen en pompdruk meten lijkt mij het eerste vereiste.succes
k.r. (0), 21 jaar geleden
is het delco met casette,vervang deze
r5gtturbo9228 (0), 21 jaar geleden
Op het smoorklephuis rechts zit een stekkeraansluiting voor info naar de rekeneenheid.
Daar moet een zwart kastje tussen zitten, een zogenaamde signaalversterker.
Zonder dit kan dat wel eens problemen geven.
JSV (0), 21 jaar geleden
Vacuum slangetje midden achter op het inlaatspruitstuk van de MAP sensor (zwarte kastje als je voor de auto staat links op de paravan plaat)is uitgedroogt (poreus) inkorten of een nieuw slangetje.