Auto start en loopt op benzine op 3 cilinders, schakelt over op lpg op 4 cilinders
Co2 uitstoot 3.6
Geplaatst door Tuurluk (0) , lid sinds 3 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Clio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
kaleido 1 (1620) PRO, 3 jaar geleden
Begin eens met uitlezen , welke cilinder niet mee doet , waarschijnlijk een injector.
Co kan een andere oorzaak hebben , klepspeling bv.
kaleido 1 (1620) PRO, 2 jaar geleden
Cilinder 1 is aan de versnellingsbak kant , Dit is bekend ?
kaleido 1 (1620) PRO, 2 jaar geleden
Dat is dus nr. 4 , als de storing er is heb je dan wel spanning op de zekering van de brandstofpomp ?
Er zitten relais in de zekeringkast onder de motorkap, deze al gecontroleerd ?
Heino4267 (225), 2 jaar geleden
Dan zou ik toch eens gaan meten over de zekeringen in de zekeringkast onder de motorkap:
- haal één willekeurige zekering los en meet op welke zijde de spanning staat (= voedende zijde)
- zet in de situatie dat je problemen hebt het contact zó dat de motor kan lopen (stand 2) en meet op alle zekeringen rechtstreeks op de afgaande zijde ten opzichte van massa, zonder aan de zekering te komen. Je meet dan als het goed is minimaal één zekering die problemen geeft en dáár zit het slechte contact.