Hallo allen,
Ik heb het volgende probleem, mijn panorama dak doet raar.
Het binnenste gedeelte oftewel het doek gaat niet helemaal open, en tevens sluit dit ook niet helemaal meer.
Zodra ik het dicht doe, gaat hij eerst helemaal dicht en schuift dan weer een stukje open?
Als ik hem open doe, dan gaat hij ook niet helemaal meer open?
Is hier nog iets aan te doen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
misschien inleren?
Ik heb hem al zeker 20x open en dicht gedaan, helpt niet!
Helaas.
13 jaar
Heb ik ook gehad.... Oplossing is simpel; Gewoon opnieuw inleren.
Middelste knop ingedrukt houden en de hemel sluit. Loslaten als deze geheel gesloten is en klaar !
13 jaar
Oke, ik wist het niet van die knop ingedrukt houden.
Ik ga het meteen proberen.
13 jaar
Super hij doet het weer.
Bedankt voor de oplossing.
Inderdaad simpel als je het weet!! Ha ha
13 jaar
Graag gedaan !
Ik zag dat je ook een 3.0 DCI hebt. Probleemloos verder ?
Ik heb problemen met de EGR klep... Weet alleen niet waar die zit... :(
13 jaar
Ik heb vorig jaar een kapotte turbo gehad, en brandstofpomp ventielen defekt. bij 140.000 km
Verder prima auto.
Dat van die egr klep heb ik ook vaker gehoord, zou zo niet weten waar die zit??
13 jaar
Ik ben net terug van vakantie en had al een tijdje dat hij wel eens een flinke zwarte rookwolk uitspuugde....
Laatste 200 km op noodprogramma gereden nadat ik de melding "Inspuitsysteem defect" kreeg....
Vermoedelijk met de klep te maken, maar maandag heb ik een afspraak bij de garage (niet de dealer). Ik heb de klep inmiddels gevonden maar
om daarbij te kunnen moet het hele luchtinlaatsysteem en insluitsysteem eraf. Da's allemaal nog wel te doen maar er moet ook een motorsteun
los...... FF afwachten wat ze zeggen daar.....
Wat waren bij jou de verschijnselen toen er iets stuk ging ?
Gr. Michel
13 jaar
Mijn auto gaf helemaal geen melding, ik merkte dat ik geen vermogen meer had.
Ik kon niet harder als 80 km/uur rijden, en hij rookte wat meer als normaal.
Uit laten lezen bij renault garage, geen meldingen!
Volgens de monteur was waarschijnlijk de brandstofpomp de oorzaak, kosten 4500 euro.
Ik ben toen naar een diesel specialist gegaan, die hebben gezocht en kwamen tot de conclusie dat de turbo defect was.
Nadat ze die hadden vervangen kreeg ik een telefoontje dat het probleem nog niet helemaal opgelost was en dat de brandstofpomp ook niet goed was.
Al met al een reparatie van 4200 euro.
Achteraf was het waarschijnlijk alleen de brandstofpomp, maar ja dat kan je niet hard maken.
Er zitten 2 ventielen op de brandstof pomp, een voor de lage druk en een voor de hoge druk, en die dingen gaan schijnbaar wel vaak kapot.
Deze kosten zo'n 750 euro, moet je ze er alleen nog even opzetten.
Ik hoop voor je dat het mee valt.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar