👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
We rijden op de snelweg en ineens gaan olielamp en temperatuur lamp branden.
We gaan gelijk de eerste afslag eraf en toen begon hij te ratelend en te klapperen
onderde motorkap en hij viel toen gelijk uit.
Gewacht tot hij wat kouder was en gekeken naar olieniveau en koelvloeistof niveau.
Koelvloeistof iets onder minimum en olie niveau goed.
Koelvloeistof iets bijgevuld.
Toen geprobeerd hem te starten ,maar blok ging helemaal niet rond.
Toen aangedrukt en toen hoorden we duidelijk een klapperend / ratelend geluid uit de motor.
Weet iemand misschien wat er aan de hand is?
Als vast bedankt.
Klaas
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Distributieriem versprongen/gebroken en kleppen krom?
Hoe kan ik controleren of de distributieriem is verschoten?
Heb namelijk geen werkplaats boek .
M.vr.gr Klaas
14 jaar
Klaas zet eens een sleutel voor op de krukas pouley en draai de krukas heen en weer . Voel en hoor je kloppende geluiden . Bij het vooruit duwen in de 3e versnelling voel je dan nog de compressie ? Volgens mij voel je bij proef een dat het mis is. Een voordeel heb je ,er zijn genoeg motoren te koop. Het is het reviseren niet waard. Sterkte. en succes.
Hallo ,
Zal ik morgen even gaan testen.
Wat zou zo'n blok +/- gaan kosten denk je?
M.vr.gr Klaas
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar