Potje van hoofdremcilinder is los geweest.
Remmen ontlucht, met vacuumapparaat, er komen nergens luchtbellen meer uit.
Rempedaal intrappen: 1 a 2x pompen, komt op druk, het rempedaal blijft onder druk staan, laat ik pedaal eventjes vieren verlies ik direct remdruk, moet ik weer 1 a 2x pompen, komt op druk, het rempedaal blijft onder druk staan.
Ik ben gewend dat als er lucht in de leidingen zitten het pedaal niet onder druk blijft staan maar langzaam inzakt.
Hoofdremcylinder defect?
Rembekrachtiger defect?
Of toch nog ergens lucht in de leidingen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wat is er eigenlijk gebeurd?
Het potje bovenop de hoofdremcilinder is vervangen??
Voor de rest nog iets??
Waarom zijn de remmen ontlucht??
Hoe heb je de remmen ontlucht??
Er zat toch nog lucht in de leidingen ..
Vacumeersysteem op perslucht is niet ideaal.
Uiteindelijk met z'n tweeën, slangetje en potje en ouderwets trappen.
Remt weer naar behoren.
Ik vraag me eigenlijk nog altijd af waarom je de remmen ontlucht hebt als je enkel dat potje vervangen hebt...
Maarja, goed dat het opgelost is.
Ontvluchten door vacuüm is idd niet de goede oplossing.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar