👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Vandaag begon eerst mijn "tankpeil"raar te doen, ik had getankt, bijna helemaal vol, heb er mee gereden een tijdje toen hij ineens aangaf dat de benzine bijna op was(onmogelijk natuurlijk, want hij zou nog bijna vol moeten zijn)
Toen ik bij de bestemming was, hem uit deed en toen weer aan heb gedaan om te kijken of de "tankpeil" nog steeds aangaf dat ie leeg was, toen gaf ie wel weer bijna vol aan.
Een paar uur later wilde ik hem starten maar lukte met geen mogelijkheid, hij gaf letterlijk geen kik.
in de twee gezet en aangedrukt, toen deed ie het wel weer,vervolgens weggereden naar huis,uit gedaan, en toen weer aangedaan om te kijken of hij het nu wel uit zichzelf deed, maar weer niks, geen kik!
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Is het de accu misschien? Of wat anders?
Ik word ook niet veel wijzer uit het dashboard, vanaf het begin dat ik hem heb geeft ie altijd eerst drie piepjes aan als ik hem start, en gaat hij naar mijn idee een "controle" langs of alles het in orde is.
We hebben hem pas geleden wel een keer door laten meten, omdat we dachten dat er een storing er in zat, die zat er ook, en die is er weer uit gehaald.
Het dashboard heeft al wel een tijdje problemen, maar dit ligt volgens mij meer aan een nieuwe zekering, dan gaat het hele dashboard ineens uit en dan brand een gedeelte weer en de rest niet....
Iemand enig idee wat dit alles kan betekenen of kan zijn??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zo te horen lopen er een paar problemen door elkaar heen.
Dashboard problemen zijn mogelijk contact problemen of een voedings probleem.
Hoewel een probleem of problemen in de zekeringkast (contact problemen) niet uit te sluiten is.
Startmotor die niets doet kan aan het elektrische deel van het contactslot liggen (contactblokje), de startmotor of accu te leeg.
Accu en dynamo kun je zelf doormeten met een voltmeter. Maar ik verwacht niet dat het daar in zit.
Volgende keer als de startmotor niets doet: draad trekken rechtstreeks van de accu naar de aansluiting op het startrelais met de dunne draad.
Werkt de startmotor dan wel, dan zit het probleem in het contactslot of de bedrading naar de startmotor.
Auto wel op de handrem en uit de versnelling!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar