Aankomende juni/juli dient onze auto gekeurd te worden voor de APK.
Hierbij gooi ik waarschijnlijk sowieso een kleine beurt. Onze auto is goed onderhouden (om en om grote/kleine beurt bij de dealer + ANWB checkups) en loopt perfect op zijn 260.000 km
Onze Megane Scenic is uit '99 en krijgt nu, voornamelijk sinds afgelopen strenge winter, vrij veel roest dichtaan de achterwielen/portieren. Deze roest verschijningen wil ik aanpakken of laten behandelen. Onder de auto is er ook al eens roest behandeld (schuren / TECTYL / invetten e.tc.).
Extern zal het ongetwijfeld meer kosten met zich meebrengen gezien de lak schade. Ik wil dan ook graag op onderzoek wat de mogelijkheden zijn om spuiten te voorkomen (dit gezien dit waarschijnlijk de duurte oplossing is?). Zelf dacht ik ... afschuren ... afschuren ... afschuren ... en dan iets van prut erop (goedkope halfords verf o.i.d.; als het maar afsluit) en dan met textielband afwerken? ik kan achter vast wel iets moois creeren gezien het om de wielkasten gaat :-).
Iemand ervaring qua kosten met echt 'goed' laten behandelen? Iemand andere ideen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ga naar een of meerdere schade-herstelbedrijven en vraag offerte. Die kunnen je exact vertellen wat zoiets gaat kosten. Sneller en simpeler kan het niet.
inderdaad, ik heb zo een laguna van 1998 met de zelfde problemen .
Deze laten behandelen in een goed tectielstation, kosten 500 euro, maar dan ziet hij er weer als nieuw uit.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar