Als de motor koud is start hij goed en draait netjes stationair maar zodra je naar het gaspedaal kijkt slaat de motor af.
Je moet gewoon wachten tot de motor warm is en dan rijd hij of er niks aan de hand is.
De bougie's/kabels/rotor/verdelerkap/carburateur met injector/temp sensor zijn al vervangen.
Wie weet nog waar we kunnen zoeken !!!
Zou de bdp sensor de boel in de maling kunnen nemen maar ja dan zou het ook moeten zijn met warme motor !!
alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bekijk de stekkerverbinding aan de injector heeel goed!
Heb juist dezelfde symptomen gehad, de bedrading van de verstuiver was het probleem.
Mvg
marc
Ik zou de temp. sensor van het koelwater op het blok even doormeten.
Als die niet in orde is gaat het motormanagement er mogelijk ten onrechte vanuit dat het blok warm is. Met als gevolg dat bij koude motor het mengsel te arm is.
Mocht het het oude type blok (C3G met onderliggende nokkenas) zijn dan volgende waardes nameten:
Bij 20 graden 3,060-4,045 KiloOhm
bij 40 graden 1,315-1,600 KiloOhm
Bij 80 graden 0,300-0,370 KiloOhm
Bij 90 graden 0,210-0,270 KiloOhm
Succes,
Herman
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar