Na een maand of drie van af en toe uitvallen van de stuurbekrachtiging lijkt het nu helemaal afgelopen.
Bij de garage is met de voltmeter naar spanningen etc. gekeken en werd mij meegedeeld dat pas na demontage van de pomp met zekerheid kon worden vastgesteld dat het de pomp was. Nieuwe pomp is 500 euro, slooppomp de helft. Ligt die pomp eruit kan ik niet meer rijden en dus ook geen slooppomp halen. Weet iemand een trucje waardoor ik vooraf met zekerheid kan vaststellen dat het die pomp is zodat ik hem op verdacht kan kopen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
tik er eens een paar keer met een hamer tegen vaak gaat ie dan weer ff draaien
Hoi ABC, bedankt voor je tip. ga het proberen. Herinner je je nog dat ik ooit, een jaar of 4 geleden een avondje bij je geweest ben omdat de auto steeds inhield. Achteraf bleek het een inlaatluchtklep te zijn.
15 jaar
staat me nog wel iets van bij een kangoo uit frankrijk,als er spanning op de pomp staat kun je er van uitgaan dat ie kappot is,soms doet ie het weer ff asl je er tegen aan tikt
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar