👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Heeft iemand ervaring met stroef schakelende bak en het vervangen van de olie door bv half syntetisch?
Geplaatst door
al 22 jaar lid
het beste is atf olie in de bak doen of wel de zelfde olie als in een automatische versnel bak
22 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
het beste is atf olie in de bak doen of wel de zelfde olie als in een automatische versnel bak
22 jaar