👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hallo,ik moet van een rover 214 de distributieriem vervangen maar krijg de krukaspoulie niet los. Iemand nog tips?
Geplaatst door
al 22 jaar lid
Al geprobeerd met een luchtsleutel?? succes jan
22 jaar
Met een luchtsleutel was hij inderdaad zo los . Bedankt gr. Kees
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Rover 214 of stel zelf een nieuwe vraag.
Al geprobeerd met een luchtsleutel??
succes jan
22 jaar