Rover 214 Forum

Zoek & filter binnen 221.380 topics
21 topics gevonden | Pagina 1 van 1
  • Rover 214 1992: Krukas bout
    Normaal schroefdraad dus rechtsdraad kunnen behoorlijk vastzitten. Bout kop ve...
    chat_bubble_outline 3 reacties 6 maanden geleden geplaatst door philemon (0)
  • Rover 214 : rover 214i bj.1997 start niet!
    Gaat je alarmlampje uit?Zoja dan waarschijnlijk startmotor overleden.Het verhaal...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Mr.Muller (0)
  • Rover 214sli: Koppakking of thermostaat?
    Welnu, ik heb de thermostaat vervangen en de RADIATEURDOP!! ja die ook. En wat d...
    chat_bubble_outline 6 reacties 16 jaar geleden geplaatst door VFR16V (0)
  • Rover Rover 214 SI: Startonderbreker gaat er niet meer af
    Update: Vandaag werd ik gebeld dat de auto klaar was! Het nieuwe kastje zit erin...
    chat_bubble_outline 6 reacties 14 jaar geleden geplaatst door dzjippie (0)
  • Rover 214 16v 1995: co waarden te hoog
    hallo we hebben het probleem gevonden ,de uitlaatservice heeft een katalizatorve...
    chat 2 reacties 3 jaar geleden geplaatst door el rancho (0)
  • Rover 214 1990: onregelmatige stationair loop +hoge hc waarde
    Controleer de verwarmings egel onder in het inlaatspruitstuk eens.De stekkerverb...
    chat_bubble_outline 2 reacties 22 jaar geleden geplaatst door Joske5977 (0)
  • Rover 214 1992: bij het starten in z`n vrij slaat de motor af
    Kan van alles zijn ,stat stelmotor, valse lucht, is zo niet aan te geven . Advi...
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door J Springer (0)
  • Rover 214 1994: Distributieriem
    Met een luchtsleutel was hij inderdaad zo los . Bedankt gr. Kees
    chat_bubble_outline 2 reacties 20 jaar geleden geplaatst door kees67 (0)
  • Rover 214 1995: inhouden
    Eindelijk gevonden waar het aan ligt en eigenlijk voordehand liggend,de auto hee...
    chat_bubble_outline 5 reacties 20 jaar geleden geplaatst door Racc (0)
  • Rover 214 1992: slecht starten , mengsel te schraal
    Uitlezen lukt niet bij de dealer. Er is geen afstandsbediening bij .Het alarm w...
    chat_bubble_outline 3 reacties 19 jaar geleden geplaatst door hans belt (0)
  • Rover 214 1993: Vervangen ditributieriem/vraagbaak
    je kunt een vraagbaak kopen van die rover kijk maar bij marktplaats(hij is in he...
    chat_bubble_outline 2 reacties 19 jaar geleden geplaatst door koenvroeg (0)
  • Rover 214 1998: Tikkende motor.
    ja komt veel voor bij die types met 1.4 en 1.6 motor en vaak ook nog in combina...
    chat_bubble_outline 2 reacties 19 jaar geleden geplaatst door Keimpen (0) PRO
  • Rover 214: Geen vonk na de verdeler
    Verdelerkapje op tijd vervangen....centraal.koolstof kontaktpunt slijt vrij snel
    chat_bubble_outline 7 reacties 7 jaar geleden geplaatst door Djrmmm (0)
  • Rover 214: temperatuur meter werkt niet .
    Voorop het blok bij uitgang naar radiateur zitten 2 temperatuur sensoren. Mees...
    chat_bubble_outline 6 reacties 8 jaar geleden geplaatst door Assiee187 (0)
  • Rover 214: auto start niet
    dank voor het meedenken. ik wilde spanning gaan meten op de draad naar het relai...
    chat_bubble_outline 3 reacties 11 jaar geleden geplaatst door jimmink (0)
  • Rover 214: stoot op euro 95
    hallo, Na een periode van diverse pogingen ben ik eigenlijk niets opgeschoten. V...
    chat_bubble_outline 10 reacties 14 jaar geleden geplaatst door niksnut (0)
  • Rover 214: Rover
    Ik denk dat ik je wel kan helpen, maar ik kan je verhaal totaal niet volgen. Zou...
    chat_bubble_outline 1 reacties 15 jaar geleden geplaatst door GeraldM.S.W (0)
  • Rover 214: slaàt moeilijk aan
    Hoi, Ik heb een soort gelijk probleem gehad met mn 6.20 bezine. Toen bleek na...
    chat_bubble_outline 4 reacties 17 jaar geleden geplaatst door jan kr (0) PRO
  • Rover 214: Slaat snel af in opwarmfase
    @Skiqpi, Dit verwarmingselement is niet om het spruitstuk te verwarmen maar mee...
    chat_bubble_outline 3 reacties 18 jaar geleden geplaatst door ACM92 (0)
  • Rover 214: ecu defect
    Als het relais rechtstreeks aan massa geschakeld wordt, draait de brandstofpomp...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Gerard van Ingen (0) PRO
  • Rover 214: ruitenwisser
    Ik heb vandaag het probleem op weten te lossen, gelukkig was er alleen een zeker...
    chat_bubble_outline 5 reacties 19 jaar geleden geplaatst door brammulder (0)

Rover 214

De Rover 214 was een compacte sedan die geproduceerd werd tussen 1989 en 1998. Het model was de opvolger van de Rover 213 en werd geleverd in zowel een 3-deurs als een 5-deurs hatchback variant.

De Rover 214 was een populaire keuze voor autokopers vanwege zijn betrouwbare en zuinige motoren. Het model was verkrijgbaar met zowel benzine- als dieselmotoren en had een uitstekend rijcomfort.

De Rover 214 was ook bekend om zijn opvallende design, met een gestroomlijnde carrosserie en een sportieve uitstraling. Het interieur was comfortabel en goed uitgerust, met een scala aan functies om het rijden zo plezierig mogelijk te maken.