Laatste tiijd verlies ik wat koelvloeistof, niet veel, zo'n kwart liter per 1000 km, niet veel, maar toch..
kan dat zijn dat met de kop nagetrokken moet worden ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-5 of stel zelf een nieuwe vraag.
Lekkage v/d radiateur,waterpomp,waterslangen.
Even laten testen bij de garage
gr LUIS
19 jaar