Saab 9-3: doortrappen rempedaal

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: B207L, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 136

Probleem na vervangen remvloeistof.Volgens saab specificatie ontlucht nl voorremmen op traditionele manier eerst ontlucht en dan met de auto op contact de achterremmen.Bij stilstaande auto met contact aan is er dan prima druk op het rempedaal,maar als je start en houdt je voet langdurig op het pedaal dan zakt het pedaal langzaam naar beneden,net alsof er een inwendige lekkage is in de hoofdremcilinder,maar na het plaatsen van een nieuwe hoofdremcilinder blijft het probleem.Ben benieuwd naar een oplossing.

jobg

Geplaatst door jobg (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Saab 9-3? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

memos (10) PRO, 4 jaar geleden

Waarom begin je niet met de achterremmen te ontluchten? Vroeger was dat de methode, eerst de achterste leidingen ontlluchten en daarna de voorste. Ik weet niet wat de saab specificatie zegt hoor, maar het is het proberen waard lijkt me.

check

Beste antwoord, geplaatst door jobg (0) PRO, 4 jaar geleden

Probleem is opgelost.Het is een normaal verschijnsel bij dit type auto.Overigens bij meer automerken komt dit voor.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.