Over de nacht valt de hydrolische druk voor de bediening van de koppeling weg.
In de morgen moet je een paar keer trappen om de druk weer terug te krijgen.
Er is geen remvloeistog lekkage bij bak of hoofdcilinder te vinden.
Vraag aan de experts, wat is het meest voorkomende onderdeel wat vervangen wordt?
Werk of Hoofdcilinder??
Hoor graag van u.
Geplaatst door iwalker (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Saab 9-3? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
jan T (10) PRO, 13 jaar geleden
meestal is de gever dus bij het pedaal de boosdoener dus vermoed dat bij een saab het zelfde is.
groetjes jan.
arjankempeneers (0) PRO, 13 jaar geleden
let ook goed op dat er voldoende remvloeistof in het reservoir zit. Dus op maximum.
jokertje (75) PRO, 13 jaar geleden
controleer maar eens of dit type een hydrolische druklager heeft ,dit kan inwendig lekken...
let er wel mee op je hebt er speciaal gereedschap voor nodig...
vr gr