heb ik ook gehad, tot ik gisteren de fout melding (dat geel/oranje turbo icoontje) op het dashboard kreeg. Na nazicht deze morgen in de garage zag men dat er een gat zat in die rubberen buis(inlaat/uitlaat voor turbo?) die langs je batterij naar beneden loopt van het motorblok. Oorzaak van het gat was wrijving tussen de temperatuursensorbox van de gloeikaarsen (waar er koelribben opzitten) & die buis. Ze hadden die buis al eens voordien vervangen toen ik ook een identiek probleem had maar nu merkte ik die wrijvingschade op aan een koelrib (was blinkend grijs ipv mat zwart). dus hebben ze nu die sensor verplaatst.
heb ik ook gehad, tot ik gisteren de fout melding (dat geel/oranje turbo icoontje) op het dashboard kreeg. Na nazicht deze morgen in de garage zag men dat er een gat zat in die rubberen buis(inlaat/uitlaat voor turbo?) die langs je batterij naar beneden loopt van het motorblok. Oorzaak van het gat was wrijving tussen de temperatuursensorbox van de gloeikaarsen (waar er koelribben opzitten) & die buis. Ze hadden die buis al eens voordien vervangen toen ik ook een identiek probleem had maar nu merkte ik die wrijvingschade op aan een koelrib (was blinkend grijs ipv mat zwart). dus hebben ze nu die sensor verplaatst.
Mijn wagen is ook een 93 van 2005 1.9tid 120pk
18 jaar