Af en toe gaat al rijdend een oranje lichtje van de fotcode branden. Als hem op kontakt zet knippert die 7 keer en 14 ... Kan iemand me helpen ? Alvast bedankt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.
Piter,knipperend lampje zegt mij niets laat het even uilezen Groet Leo
17 jaar