Altijd fijne auto geweest maar nu opeens doet hij raar op lpg.
Loopt niet goed stationair,moment dat je gas geeft is net of hij op 3 cilinders loopt zodra hij op toeren komt trekt hij hem er wel doorheen en loopt hij goed.
Ook ging het motor management lampje branden;
Uitgelezen en nu geeft hij foutcode p1640 op.
Ook geeft hij te rijk mengsel op cilinderbank 1
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
groetjes gerald
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.