auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Saab 9-3: saab 9-3 sport tid

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.2 tid

we hebben een probleem met deze auto we hebben van de week van deze auto de koppeling vervangen hiebij hebben we meteen het hydraulische druk lager vervangen voor de zekerheid. nu komt het probleem we hebben de koppeling netjes ontlucht en we hebben er mee gereden alles werkte naar behoren. maar nog geen 2 dagen later staat de auto langs de kant van de weg geen koppeling meer wij gekeken geen druk op het pendaal. ja weer ontslucht en ja weer druk maar niet wat er in hoort te zitten. dus wij koppelingscilinder vervangen en weer netjes ontlucht. nog steeds het zelfde probleem. maar we hebben er nog een probleem bij gekregen het rempedaal loopt ook weg als je er druk ophoudt wat ook niet zou mogen. dus alles netjes ontlucht en nog steeds niet geholpen.

nu de vraag wie weet hier een antwoordt op?

alvast bedankt mvg corné van seters

Geplaatst door

coupetje21 (0)
badge

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Weet je zeker dat alle kamers goed gevuld zijn van het reservoir. Heb ik zelf ook al eens meegemaakt dat tijdens het bijvullen met een automatische vulpot het niveau net te laag bleef. Ontluchten jullie met druk of zuigen jullie via de ontluchtingsnippel? Met druk in reservoir wil ook wel eens beter gaan.

we hebben een ontluchtingsapparaat met druk op het systeem hebben we 2bar druk staan. om hem goed te ontluchten dus dan komt het meestal wel goed. maar nu hebben we ook weer verder gekeken zodra we ontluchten en de druk van het ontluchtingsapparaat erop blijft staan dan blijft het koppelingspedaal wel goed remmen weet ik op dat moment niet omdat ik niet met een 220 verlengsnoer en het ontluchtings apparaat ga rijden.

mvg corné

coupetje21 0
badge

15 jaar

Zit er ergens in de leiding geen verbindingstuk waar lucht in blijft hangen?
Bij een volvo zit dat ergens rond bij de chassisbalk en kon je het bijna ook niet ontlucht krijgen.
Je moest dan daar even de leiding losdraaien anders kreeg je het er niet uit zelfs niet met het ontluchtingsapparaat.

Highway 745
badge

15 jaar

oke nee die zit er niet maar naast de koppelingscilinder zit wel een rond dingetje geen idee wat het is??? iemand hier idee van zeg mij niets namelijk

mvg corné

coupetje21 0
badge

15 jaar

Is het soms een schakelaar voor de cruise control. Dan moet er wel een bedrading aan zitten.

nee dat is het ook niet het is puur een soort van potje wat tussen de koppelingscilinder en de leiding in zit. we hebben de tekening ook op gevragen van deze auto met onderdelen van reservoir tot druklager. maar daar staat dit potje ook niet tussen????? dus weet niet wat het is. nou stond ook pas weer stil en dan naar twee drie dagen niet rijden dan is het goed dan heb je weer gewoon normaal druk dan gaan rijden geen druk meer. als je daarna het pedaal helemaal weer omhoog trekt dan heb je weer gewoon druk dus wie weet er iets????

mvg corné van seters

coupetje21 0
badge

15 jaar

Volgens mij is het om de trillingen op te vangen van de koppeling aan het pedaal. Zit er bij Opel ook tussen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.